//i said my heart beats for you
a Friendship that doesn't last.

assalamualaikum :)Monday, December 10, 2012 @ 4:17 AM | 0 Comment [s]

 kawan? why 'kawan'? why? bukan satu atau dua cerita tentang kawan makan kawan, tapi banyak. hmm. aku bercakap dan menaip beadasarkan pengalaman aku dengan seorang kawan perempuan yg aku kenal hampir seupuluh tahun dan seorang kawan lelaki aku yg aku kenal selama 2 tahun. apa kena mengena dgn dorang? aku ambil iktibar dari pengalaman aku. tapi aku pun mau BERTERIMA KASIH dgn mereka berdua sebabkan mereka juga aku belajar utk lebih berhati-hati ketika BERKAWAN. masih adakah lagi sebuah persahabatan yg benar dan ikhlas? hanya Allah SWT yg maha mengetahui. Wallahualam. well, bedasarkan pengalaman aku, aku x kisah sgt dgn kawan lelaki aku, sebab at the end dia senidir juga insaf. but hmm, pasal kawan perempuan aku tu, apa dia buat sgt menyakitkan. tapi Allah itu maha Adil, dia terima balasan atas apa yg dia buat dgn aku "KEMBALI". aku x mau dan x akan cerita ttg apa yg dia sudah buat, biarlah kenangan pahit itu berlalu dgn waktu yg tidak akn berhenti berjalan. sedangkan nabi memaafkan umatnya, apa lagi aku? hamba Allah yg lemah. aku terima maaf dia dgn hati akku yg terbuka sebab bagi aku setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya. even mcmna merana pun hidup aku sebab "KAWAN" aku tu, aku tetap anggap dia la manusia yg paling hebat sbb pernah menjadi sahabat yg cukup baik even last2 sebab kepercayaian yg meninggi aku merana. Alhamdulillah, semuat itu hanya tggl sejarah yg aku akan igt sampai bila2. so jgn tnya kenapa aku sekarang memilih kawan. bukan niat aku mau pilih2 kawan, tapi masa lalu aku sgt menyakitkan. Aku cuma percaya kawan aku yg aku selalu gelar "Girlfriend". but just because i am friendly, i'll be your bestfriend and trust you, no i will not. aku cuma ada "MEREKA" sahaja yg aku percaya. memang payah bagi aku utk percaya dgn insan yg begelar "kawan" melainkan "mereka" yg aku percaya. aku cuma mampu berharap, semoga Allah mengekalkan persahabatan kami dan "MEREKA" tidak menghancurkan kepercayaan aku dgn dorang. i trust em so much. i used to trust one person who has being my friend since we're break up, I USED TO, but now, I AM NOT. we used to be a bestfriend, but now all is gone. you, get a life. but its okay, we're still friend thou but not like we used to. well, assalamualaikum :)


PAST | PRESENT
The Disclaimer

hello stalker. well nice to meet yaa, im anis. happy stalk-ing :) twitter : @sillyanis97 insta : farrah_anis

farrah anis

im too young to care


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR
The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : me , anis

Best View at GOOGLE CHROME!
"do follow my instagram"